close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רכיבה על סוסים- חוזרים בזמן

מערכת שורשה אלול, תשעה20/08/2015

רכיבה על סוסים כדרך לתחזוק הזוגיות

תגיות:

בעבר היה קל יותר לשמור על הזוגיות. פשוט היה הרבה יותר זמן בשביל להשקיע בה וגם הרבה יותר מודעות לצורך בהשקעה בזוגיות על מנת לשמרה. אנחנו פה כדי להציע לכם דרך מאוד לא חדשנית, להשקיע בזוגיות ובאהבה שלכם!

כל הזמן שבעולם
בעשורים האחרונים, הטכנולוגיה משתלטת על חיינו ולא מרפה אפילו לרגע. קצב החיים שלנו מהיר כל כך, עד שלעתים קרובות קשה לנו לעמוד בעומס. אצל זוגות רבים אף נוצר מצב, שבו בני הזוג כמעט אינם פוגשים האחד את השני במשך היום ולעתים אף בקושי במהלך סוף השבוע. זה נכון לגבי זוגות צעירים, אשר מנסים לבנות את עתידם וגם לגבי זוגות מבוגרים וותיקים יותר, אשר השגרה משתלטת על חייהם.

קבלו הצעה
אז מה אנחנו מציעים? טיול סוסים רומנטי הוא דרך נהדרת לצאת מהשגרה ולהשאיר אותה בבית בזמן שאתם נהנים לכם מפעילות רומנטית ומרגיעה של רכיבה על סוסים בחיק הטבע הרחק מטרדות היום יום. בעת הרכיבה, תוכלו לשים את העבודה, הילדים ושאר העיסוקים והדאגות שלכם בצד ולהתמסר לתנועותיו של הסוס, לקולות וריחות הטבע ולנשום אוויר צח באווירה טבעית.

איך עושים את זה?
חוות שונות ברחבי הארץ מציעות לכם את סוסיהן על מנת שתוכלו ליהנות מטיולי רכיבה על סוסים. טיולים אלו הם מודרכים ואין כל צורך בניסיון קודם ברכיבה. כל שעליכם לעשות בשביל ליהנות מפעילות רומנטית זו הוא להשקיע כמה מאות שקלים, בהתאם לטיול שבו אתם בוחרים, ומספר שעות, אשר בהן אתם מוכנים להתנתק ולקבל על עצמכם את השקט והשלווה הנלווים לטיולי רכיבה על סוסים אלו.

התוספות
על מנת להשלים את האווירה, תוכלו לבחור להוסיף לאותו טיול סוסים רומנטי גם עצירה בחיק הטבע לארוחה קלה, אשר את תוכנה תוכלו לבחור מבין מגוון אפשרויות. תוכלו לבחור בין ארוחה בשרית, חלבית, דגים או נשנושי פירות העונה לאור נרות ומאורות הטבע, לקול רשרוש העלים, פכפוך המים ובעלי החיים המאכלסים את האזור, בו בחרתם לצאת לטיול רכיבה על סוסים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה